Odotettu toimintapeli julkaistiin viimein tänään katastrofaalisesti – Kahdesta betatestistä huolimatta serverit kyykkäsivät saman tien

Miksiköhän pelejä varten järjestetään betatestejä? Onko tämä nykyään enemmänkin julkisuuskikka kuin oikeaa testaamista? Näin voisi ainakin luulla, sillä The Divisionin serverit olivat ainakin julkaisun jälkeen heti maissa.

Division julkaistiin viime yönä, ja sen serverit menivät juntturaan saman tien. Ainakin PC- ja Playstation 4 -pelaajat ovat saaneet jatkuvia virheilmoituksia ruudulleen. Mikä pahinta, peli on koko ajan internetissä, joten jos serverit sukeltavat, niin näin tekee myös pelikokemus – suoraan vessanpöntöstä alas.

Pelaajat ovat valitelleet ongelmiaan Twitterissä, Redditissä, NeoGAFissa ja, noh, joka puolella. Ja juuri kun luulit, että tästä eivät enää asiat pahene, niin Playstationin Twitter-tili twiittasi Q&A- eli Kysymys ja vastaus -sessiosta pelintekijöiden kanssa. Vastaukset twiittiin luonnollisestikin kummastelivat, että eikö heiltä ennemminkin pitäisi kysellä ongelmista.
Suuri kysymys on, että miksi kaikki vit*n virheilmoitukset?!
Screen Shot 2016-03-08 at 10.40.17

Lopulta Ubisoftin edustaja ilmoitti keskellä yötä, että ongelmat ovat nyt ohi, vaikka jotkut valittelivat vielä ongelmistaan.

Kuvittele itse: Ostat yömyynnistä uuden pelin ja kiiruhdat kotiin pelaamaan – mutta kun ei toimikaan!