Esittelyssä tekemättä jäänyt Teräsmies-peli, jolta ei kunnianhimoa puuttunut

Teräsmiehestä ei kovin kummoisia videopelejä ole tehty, mutta vuonna 2007 pelistudio Factor 5 päätti yrittää tehdä Supermanista todella kunnianhimoista peliä. Tavoitteena oli avoimen maailman Teris-peli, jossa olisi ollut valtava liuta vihollisia, teknisesti erittäin vaativa ohjausjärjestelmä, sekä esimerkiksi mahdollisuus paiskoa vihollisia läpi Metropoliksen pilvenpiirtäjistä.

Alla olevalta Did You Know Gaming? -videolta voit katsoa, kuinka Factor 5:n projektille lopulta kävi. Mielenkiintoinen kurkistus pelikehityksen kulisseihin paljastaa, kuinka monen mutkan takana pelin syntyminen ja julkaisu lopulta ovatkaan, ja kuinka elokuvateollisuuden päätöksillä voi olla kauaskantoisia seurauksia.

Lisää luettavaa