Elden Ring Nightreign karsii ominaisuuden, joka on ollut mukana Souls-peleissä alusta saakka.
Aina Demon’s Soulsiin saakka juontava ominaisuus on viestien jättäminen muille pelaajille, oli sitten kyse varoituksista tai vaikkapa vinkeistä. Yhteistyöpelaamiseen panostava Elden Ring Nightreign ei kuitenkaan tätä enää mahdollista, kertoo IGN Japanille rupatellut pelin ohjaaja Junya Ishizaki.
Ishizaki kertoo syyksi sen, että Elden Ring Nightreignissä yksi pelisessio kestää noin nelisenkymmentä minuuttia. Viestien kirjoittamiselle ja lukemiselle ei siis kerta kaikkiaan jää kylliksi aikaa, ja siksipä pelaajien rakastama ominaisuus on siis päätetty jättää kokonaan pois.
Lue myös: Elden Ringin myyntilukuja julki – käynyt kaupaksi paremmin kuin koko Dark Souls -sarja yhteensä
Lue myös: Nyt tiedetään, mitä FromSoftware julkaisee seuraavaksi – se alkaa E:llä
Toinen uudistus on, että päihitetyt vihulaiset eivät herää takaisin henkiin tallentamisen mahdollistavilla lepopaikoilla – tämäkin poikkeaa siis Nightreignissä totutusta.
Elden Ring Nightreign julkaistaan tänä vuonna pc:lle sekä Xbox- ja PlayStation-masiinoille.
Lähde: VGC