PS1:n peliklassikko herää henkiin Unreal Engine 4:llä – Olivatko tasot todella näin pieniä?

Muutama päivä sitten raportoimme modaajasta, joka on ottanut projektikseen rakentaa alkuperäisen Metal Gear Solidin tasot uudelleen Unreal Engine 4 -pelimoottorilla. Modaaja Airam Hernandezin tavoitteena ei ole toteuttaa koko peliä uudelleen, vaan ainoastaan luoda tapahtumapaikat uudessa muodossa, jotta MGS-fanit pääsevät niitä ihastelemaan.

Hernandez tulee julkaisemaan MGS-projektinsa osissa ja täysin ilmaiseksi. Ensimmäinen osa tulee sisältämään pelin kentät Cargo Dockista aina Missiles Hangariin.

HardcoreGamer on jakanut Hernandezin projektista kolme uutta kuvaa, joita pääset tarkastelemaan alta. Komeaa jälkeähän nämä ovat, mutta nostalgian ohessa ei voi olla hämmästelemättä, kuinka pieniltä pelin tasot nyt näyttävätkään. Etenkin panssarivaunuja majoittava hangaari näyttää nykypeleihin verrattuna lähes klaustrofobiselta ollakseen kokonainen tila, jossa pitää vältellä vartijoiden katsetta. Pitkälle on tosiaan menty.

Kuvat näet suurempina klikkaamalla niitä.

MGS Unreal Engine 1 MGS Unreal Engine 3 MGS Unreal Engine 2

Lisää luettavaa