Pelikehittäjä jyrähtää Destiny-valittajille: Missä välissä peleiltä alettiin vaatia yli sadan pelitunnin kestoa!?

God of Warin kehittäjä ärähti ihmisille, jotka valittavat Destinyn käyvän tylsäksi sadan tunnin jälkeen.

Viimeisten parin kuukauden aikana pelimediassa on liikkunut useampia kirjoituksia siitä, kuinka syyskuussa ilmestynyt Destiny alkaa olla jo puhkikulutettu. Esimerkiksi Kotakun toimittaja kirjoitti aivan hiljattain siitä, kuinka pelin hardcore-pelaajat alkavat viiden kuukauden jälkeen olla saavuttaneet kaiken.

God of War –pelien luoja David Jaffe tunnetaan erittäin suorapuheisista kommenteistaan, eikä Destiny-pelaajien valitus jäänyt häneltä huomaamatta. Mies julkaisikin Twitterissä pari valittua kommenttia ilmiöstä, kertoo Paradiger.

”Olen nähnyt muutamia Miksi ihmiset lähtevät Destinystä -artikkeleita. Minua järkyttää / huvittaa / ärsyttää nähdä sellaisia lainauksia kuin ”No enpä tiedä, pelasin peliä 100 tuntia ja nyt on tylsää, kun ei ole mitään tekemistä.” No niin kai, kun pelasit peliä v***u sata tuntia!” Jaffe ärähtää (mahdollisimman uskollisesti suomennettuna).

”Missä V***N välissä odotukset muuttuivat niin, että pelissä on jotain vikaa, jos se ei ylläpidä mielenkiintoa yli 100 pelituntia?!?”

Vastatessaan myöhemmin erään Destiny-pelaajan kommenttiin Jaffekin myöntää, ettei jaksanut pelata peliä kovin kauan. Hän kuitenkin korostaa, että sadan pelitunnin ei pitäisi kertoa pelin ongelmista, vaan pelin erinomaisuudesta.