Naughty Dog on kuopannut pitkään työstetyn The Last of Us -moninpelinsä.
The Last of Us -moninpeli oli alkujaan tarkoitus julkaista Part II:n kylkiäisinä, mutta sittemmin projekti eskaloitui kokonaan omaksi pelikseen. Nimikkeestä on sen jälkeen nähty vain muutamia konseptitaidekuvia, eikä enempää taideta sitten koskaan nähdäkään.
Naughty Dog kertoo The Last of Us Onlinen olleen esituotantovaiheessa jo vuosien ajan. Lopulta kävi kuitenkin ilmi, että suunnitellun mittakaavan kokoinen projekti vaatisi taakseen liian paljon resursseja, jotta se olisi kannattava. Palvelumallin pelin jatkuva ylläpito olisi myös pois Naughty Dogille ominaisilta yksinpelattavilta nimikkeiltä – sellainenkin on nimittäin jo työn alla tammikuussa julkaistavan Part II Remasteredin lisäksi.
Naughty Dogin koko lausunnon voi lukea täältä.
Lähde: Eurogamer