Ensi vuoden odotetuimmasta pelistä jo nyt oheistuotteita kauppoihin – reilusti yli puoli vuotta ennen julkaisua

Rockstar on selvästi firma, joka tekee asiat hieman poikkeavalla tavalla.

Ensin he julkaisivat yllättäen trailerin Red Dead Redemption 2:sta, jota on ilmeisesti kehitetty kaikessa salaisuudessa ja täydessä tohinassa jo pitkän aikaan. Moni, muun muassa peliguru Hideo Kojima, on kertonut pelin olevan ensi vuoden odotetuin.

Nyt pelin varsin viralliselta näyttävä fanisivu on julkaissut tietoa siitä, että pelin oheiskamaa on jo lähetetty useiden maiden pelikaupoille. Tietoa oheistuotteiden luonteesta ei paljon vielä ole, mutta promolaatikoissa on toimitettu ainakin julisteita. Alla olevassa kuvassa näkyy, kuinka laatikossa lukee ”Autumn 2017”, joka viittaisi edelleen vastikään lupailtuun 2017 syksyn julkaisuun.

Knoppitietona mainittakoon, että sana Autumn on brittienglannin vastine amerikkalaiselle, myös syksyyn viittaavalle Fall-sanalle.

promo_box

Näyttäisi siltä, että Rockstar tulee markkinoimaan peliä reippaasti ensi vuonna.