Viime vuoden myyntiflopin Twitter-tili alkoi mainostamaan tekemäänsä peliä satunnaisille käyttäjille – aggressiivisempaa myyntiä on harvoin nähty

Titanfall 2 oli useiden kriitikoiden mielestä erinomainen peli, mutta suurta myyntimenestystä se ei saavuttanut.

Useat syyttävät sormet ovat kääntyneet EA:n suuntaan, sillä firma päätti julkaista Titantall 2:n varsin epäedulliseen aikaan oman Battlefield 1 -pelinsä sekä Call of Duty: Infinite Warfaren kanssa lähes samaan aikaan.

Nyt Titanfallille pyhitetty virallinen Twitter-tili on alkanut markkinoimaan peliä kuitenkin jo hieman omituisellakin tavalla. Firma nimittäin twiittailee Twitterissä uusista pelihankinnoista puhuville satunnaisille henkilöille mainoksia.

Katso alta muutama poiminta. Osassa tapauksista huomaa, että tiliä hallinnoiva taho ei ole käyttänyt hirveästi aikaa lukeakseen twiittiä, johon on vastannut, vaan viestejä on varmasti lähtenyt melkoinen määrä sarjatulella.

Lisää luettavaa