The Order: 1886 kuulostaa koko ajan paremmalta: Vaihtelevaa pelisisältöä, ei puuduttavia räiskintäosuuksia

12.12.2013

PlayStation 4:lle ensi vuonna ilmestyvä The Order: 1886 on jo herättänyt pelaajien uteliaisuuden, mutta mitä enemmän siitä julkaistaan tietoja, sitä herkullisemmalta peli alkaa kuulostaa. Ready at Dawn -studion luova johtaja Ru Weerasuriya kertoi tuoreessa haastattelussa, että pelisisällöstä yritetään tehdä mahdollisimman vaihtelevaa.

”Yritimme tehdä pelaamisesta joka hetki erilaista,” Weerasuriya kuvailee EDGE Onlinelle. ”Emme halunneet tehdä 40-45-minuuttista rääkkiä, vain koska ollaan ammuskelumoodissa. Kaikki pelissä tapahtuu lyhyinä sykäyksinä, eikä siis tarvitse roikkua liian kauaa yhdessä hommassa, joka voisi muuten alkaa tylsistyttää.”

Kuulostaa siis siltä, ettei The Orderissa jouduta kärsimään tolkuttoman pitkistä räiskintäosuuksista. PSP:n God of War -peleistä vastannut Ready at Dawn on myös panostanut melee-taisteluun, mikä pääsee harvoin oikeuksiinsa kolmannen persoonan räiskintäpeleissä.

Realistiseen ulkoasuun pyrkivässä vaihtoehtohistoriassa sukelletaan vuoden 1886 Lontooseen hyvässä steampunk-hengessä. Vaikka pelikuvaa ei vielä olekaan paljastettu, on taustakertomusta valotettu runsaasti.

Tässä pelin näyttävä traileri.

Lisää luettavaa