Destiny-kehittäjä Bungie joutuu turvautumaan jälleen irtisanomisiin.
Tätä nykyä Sonyn omistama Bungie ilmoitti vastikään lopettavansa Destiny 2 -pelinsä aktiivisen sisällöntuottamisen. Sittemmin julkaistu Marathon-verkkoräiskintäkään ei ole ilmeisesti ollut aivan toivotunlainen menestys. Siksipä organisaation uudelleenjärjestelyjen myötä paljon väkeä joutuu etsimään jatkossa elämäänsä uusia haasteita.
Lue myös: Tuttua, turvallista ja toimivaa avaruusräiskintää – Arvostelussa Destiny 2
Lue myös: Ensimmäinen ja viimeinen yhteys – arvostelussa Marathon
Bloombergin mukaan studiopomo Justin Truman on astumassa syrjään, minkä lisäksi työnsä menettää vähintään 292 muuta työntekijää – lopullinen määrä on todennäköisesti vielä paljon tätäkin suurempi.
Bungien seuraavasta peliprojektista ei Marathonin jälkeen ole vielä tietoa.
Lähde: Eurogamer