Dragon Age II:n taistelut edeltäjäänsä taktisempia

23.02.2011

Monet Dragon Age ykkösen fanit ovat pelänneet, että pelin kehittänyt BioWare tekisi kakkososasta suoraviivaisemman mäiskinnän, jotta peli tavoittaisi laajemman yleisön. Nyt yhtiön pelin pääsuunnittelija Mike Laidlaw kertoi The Guardian -lehdelle, että asia on päinvastoin.

”Ykkösosassa esimerkiksi maagi saattoi jäädyttää vastustajan, jonka jälkeen tämä kykeni räjäyttämään sen kappaleiksi. Tällä kertaa hän ei voi tehdä jälkimmäistä, vaan jonkun toisen ryhmän jäsenistä – vaikkapa soturin tai vaeltajan – pitää tehdä se. Koko seikkailevan ryhmän pitää tehdä yhteistyötä, mikä tekee pelistä taktisemman kokemuksen.”

Asiasta kertoi EuroGamer.

(Keskustele uutisesta)