Onko näin huonoa asiakaspalvelua ennen nähty? – Fanin täytyi nuijia Fallout-levynsä vasaralla saadakseen korvauksen

06.02.2016

Joskus kuulee sanottavan, että Suomessa ei panosteta asiakaspalveluun, vaan mennään liian paljon sääntöjen mukaan. Päivää alle 3-vuotiaat eivät pääse katsomaan 3-vuotiaille tarkoitettuja lasten elokuvia ja ohi jonon ei saa kysyä pienintäkään asiaa, vaan pitää ottaa jonotusnumero. Nyt tämä pelijätti Bethesdan asiakaspalvelussa sattunut tapaus vie huonon asiakaspalvelun nyt kuitenkin aivan uusiin sfääreihin.

Fallout-fani Paul Watson oli tilannut pelin neljälevyisen soundtrackin ja joutui särkemään sen vasaralla – vaikka vain yksi levyistä oli viallinen.

Watson oli tilannut Fallout 3:n soundtrackin, jonka ensimmäisessä levyssä sattui olemaan käyttökelvottomaksi taittunut. Bethesdan asiakaspalvelu suostui hyvittämään ainoastaan neljäsosan summasta, koska vain yksi neljästä levystä oli viallinen.

 

Watson yritti kertoa asiakaspalvelulle, kuinka tilanne oli kuin olisi ostanut action-figuurin, jolta puuttuu pää – kokoelma ei toiminut omillaan eikä sitä myyty kolmessa osassa. Bethesdan vastaus oli kuitenkin jyrkkä:

Kun kerran muissa levyissä ei ole vikaa, mutta silti haluat täyden korvauksen, niin:

  1. Tuhoa muutkin levyt
  2. Lähetä meille kuvat tuhotuista levyistä.

Järkyttynyt Watson siirtyi seuraavaksi Twitterin puolelle kertaamaan matkaansa Bethesdan asiakaspalvelun kanssa.

Jos haluatte tuhlata 80 puntaa jostain rikkinäisestä ja että asiakaspalvelu jättää asian huomioimatta kuukaudeksi, niin suosittelen todella Bethesdan virallista kauppaa”, Watson kirjoitti sarkastisesti.

Ja kuinkas sitten kävikään – vasara puhui!

Kokemukseni Bethesdan asiakaspalvelun kanssa on nyt sitten tullut kaameaan päätökseensä.

 

Lisää luettavaa