Uhkaileva pelistudio myöntää mokansa – ”Aloitimme p*skamyrskyn, opimme läksymme”

18.01.2017

Eilen julkisuuteen uhkailemalla noussut BadFly Interactive -indiestudio on nöyrästi myöntänyt virheensä, kirjoittaa Eurogamer. Dead Effect 2 -pelin parissa työskentelevä studio ilmoitti eilen COGconnect-sivustolle, että mikäli kyseinen peli saisi huonoja arvosteluja, niin uusia arvostelukoodeja ei olisi luvassa.

Vähän myöhemmin samainen studio otti yhteyttä COGconnectin toimittaja Shawn Petrachukiin ja myönsi nöyrästi munanneensa pahemman kerran.

Homman nimi on se, että välitämme pelistämme erittäin paljon. Olemme luomassa unelmapeliämme ja haluamme nähdä sen menestyvän,” BadFlyn Martin Pospisil sanoo ja väittää, ettei firmassa ole ensimmäistäkään englantia äidinkielenään puhuvaa työntekijää.

”Halusimme lähinnä välittää viestin siitä mikä me loppujen lopuksi olemme – pieni indie-studio,” Pospisil summaa. ”Aloitimme paskamyrskyn ja opimme läksymme.”

Mikäli pieni studio halusi nostaa melko tuntemattoman pelinsä profiilia, niin sen voi kai näinkin tehdä. Mites se vanha sanonta menikään? Ei ole olemassa huonoa julkisuutta?

Lisää luettavaa