Pelaajien kampanja ei ole turha – Sony vastasi parempaa PSN-palvelua vaativille pelaajille

Sony vakuutti pelaajien palautteen olevan tärkeää.

Aiemmin tänään kerroimme PlayStation-pelaajien aloittamasta #BetterPSN-kampanjasta, jonka tavoitteena on painostaa Sonya parantamaan PlayStation Networkin toimivuutta ja lisäämään uusia ominaisuuksia. Kampanja on käynnissä Twitterissä sekä osoitteessa Betterpsn.com.

Moni saattoi epäillä, onko moisella toiminnalla mitään merkitystä, mutta jo nyt voimme kertoa, että Sony on ainakin noteerannut kampanjan. GamesBeat sai Sonyn edustajalta lausunnon, jonka mukaan Sony ottaa pelaajien palautteen vakavasti.

”Palaute yhteisöltämme on meille erittäin tärkeää ja se autttaa meitä jatkuvassa pyrkimyksessämme tehdä PlayStationista paras paikka pelata,” lausunnossa vakuutellaan. ”Arvostamme dialogia pelaajiemme kanssa, ja olemme aiemminkin rakentaneet ja parantaneet ominaisuuksia suoraan heidän palautteensa pohjalta.”

Sony neuvoo myös ohjaamaan kaikki PlayStationin tuotteiden ja palveluiden parannusideat osoitteeseen share.blog.us.playstation.com. Lausunnossa ei kuitenkaan oteta suoraan kantaa #BetterPSN-kampanjan parannusehdotuksiin.

Lisää luettavaa