Monissa peleissä vaikeimman vaikeusasteen avautuminen vaatii pelin läpäisyä ensin helpommalla asteella, mikä saattaa ärsyttää taitavampi pelaajia. Gears of War 4:ää parhaillaan kehittävän The Coalition -studion johtaja Rod Fergusson päätti kuitenkin kysyä mielipidettä suoraan pelaajilta.
Fergusson kysyi Twitter-pollissa, haluavatko pelaajat Insane-vaikeusasteen olevan pelattavissa heti vai vasta sitten, kun pelin on läpäissyt helpommalla vaikeusasteella. Äänestys oli DualShockersin mukaan auki 24 tuntia, jonka jälkeen tulokset olivat selvät.
63% enemmistö vastaajista oli sitä mieltä, että Insane-vaikeusaste pitäisi olla saatavilla heti kättelyssä. Vielä ei tiedetä, tulevatko kehittäjät noudattamaan pelaajien tahtoa, mutta on kuitenkin hyvä tietää, että kehittäjiä kiinnostaa pelaajien mielipide.
Gears of War 4 ilmestyy Xbox Onelle 11. lokakuuta.
Quick Poll – Gears 4 Insane Difficulty. You want to earn it by beating the game or play it right away?
— Rod Fergusson (@GearsViking) 20. toukokuuta 2016